///انتشار کتاب حفظ تدبری سوره مبارکه عنکبوت

انتشار کتاب حفظ تدبری سوره مبارکه عنکبوت

“هوالحفیظ”

همه انسان‌ها به طور فطری در زندگی نیازمند حرکت بر مبنای حق می‌باشند. انسان در موقعیت‌های مختلف در صورتی می‌تواند براساس حق عمل نماید که نسبت به آن علم داشته و به دانسته‌های خود رجوع کند.

قرآن مجید آخرین کتاب آسمانی بوده و دربردارنده همه حقایق است. بنابراین فراگیری قرآن و عمل بر مبنای آن می‌تواند پاسخگوی این نیاز فطری در انسان باشد. در این صورت حفظ قرآن عبارتست از حلقه اتصالی که علم انسان در مورد آیات و سوره‌های قرآن را به عمل در موقعیت‌ها متصل می‌کند.

مجموعه کتب حفظ تدبری قرآن کریم تلاشی است در جهت به عمل درآمدن معلومات قرآنی در عرصه زندگی فردی و اجتماعی و این مهم به واسطه انس، تکرار، تمرکز و تدبر در آیات و سوره‌ها میسر شده و در اثر این کثرت و تداوم ذکر است که حفظ قرآن محقق می‌شود.

در این راستا حفظ تدبری سوره مبارکه عنکبوت می‌کوشد تا مخاطب از ذکر و بصیرتی که به برکت این سوره نازل می‌شود، بهره‌مند شده و در برابر فتنه‌هایی که دینداری او را تهدید می‌کند ضدّ ضربه گردد.

این کتاب، اولین کتاب منتشر شده از مجموعه حفظ تدبری سوره‌های قرآن مجید است، که سعی شده است از برخی ظرفیت های روش های تدبر در قرآن، برای تسهیل و تعمیق حفظ سوره‌های قرآن کریم استفاده شود. و شایان ذکر است که  جلدهای بعدی این مجموعه نیز در دست چاپ بوده و به زودی منتشر می‌شود.

برای تهیه این کتاب و همچنین دریافت نسخه الکترونیک کتاب، می توانید به انتشارات قرآن و اهل بیت به ادرس زیر مراجعه نمایید.

انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت

۱۳۹۸/۷/۱۷ ،۰۷:۲۳:۰۹ +۰۰:۰۰مهر ۱۶ام, ۱۳۹۸|