///نقشه جامع مدرسه خانواده ( اهل بیت علیهم السلام)

نقشه جامع مدرسه خانواده ( اهل بیت علیهم السلام)

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یا فاطر بحق فاطمه

اسألک اللّهمَّ أَن تُصَلّیَ عَلیَ مُحمَّدٍ وَ آلِ مُحَمّدٍ وَ أُن تُعطیَنی مِن الخَیرِ ما سَأَلوا وَ أَن تُعیذَنی مِن شرِّ ما استَعاذوا وَ أَسأَلُکَ اللّهمَّ مِن الخَیرِ کُلَّهُ عاجِلَهُ وَ آجِلَهُ ما عَلِمتَ مِنهُم وَ ما لَم اَعلَم وَ اَعوذُ بِکَ مِن هَمَزاتِ الشَّیاطین وَ اَعوذُ بِکَ رَبِّ أَن یَحضُرون

 

بر مبنای نقشه چشم انداز که با محوریت آموزه‌های سوره مبارکه نور استخراج شده است، نقشه مدرسه خانواده از بنیاد تا عملیات، در ۴ سطح ( درون خانه، بین خانه مؤمنین، اجتماع و امر جامع) بررسی می‌شود و عملیات سازی آن در هر سطح در ۳ بخش می‌باشد. هر بخش یک محور دارد، که تحقق محور برای جریان حکم در هر سطح مستلزم انجام عمل و عملیات‌هایی می‌باشد و با تحقق محور بواسطه عملیات‌سازی نتایجی برای آن سطح در بر خواهد داشت و موجب نزول رحمت و ایجاد مودت خواهد شد.

  • بنابراین نقشه مدرسه خانواده در ۴ سطح تنظیم شده است و عملیات‌های آن در ۳ بخش تفصیل می‌یابند.
  • هر بخش عملیاتی شامل سطوح کلان، میانه و خرد می‌باشد.
  • در بخش ها و سطوح مختلف ارتباط نقشه عملیاتی مدرسه اهل بیت علیهم السلام با سایر مدارس ۱۴ گانه مجمع مدارس دانشجویی و نحوه تعامل و همکاری با آنها مشخص و تبیین خواهد شد.
  • نیروی عملیات کننده در هر سطح و بخش دارای شرایطی است که در آیین نامه اجرایی مدرسه اهل بیت علیهم السلام به تفصیل آورده شده است.

دریافت فایل نقشه جامع مدرسه خانواده 

۱۴۰۳/۳/۱۹ ،۰۰:۰۹:۲۵ +۰۰:۰۰مرداد ۱ام, ۱۳۹۹|