///ثبت نام دوره مقدمات تدبر در قرآن ویژه افراد مسلط به زبان‌های خارجی

ثبت نام دوره مقدمات تدبر در قرآن ویژه افراد مسلط به زبان‌های خارجی

مدرسه امت رحمت برگزار می‌کند:

«دوره مقدمات تدبر در قرآن»

  • ویژه کلیه افراد مسلط به زبان‌های خارجی
  • افراد فعال و دغدغه‌مند در عرصه بین‌الملل

 

 

زمان برگزاری: شنبه‌ها ساعت ۱۱ تا ۱۳

شروع دوره: شنبه ۲۴ خردادماه

مهلت ثبت نام: تا ۲۱ خردادماه

نحوه ثبت‌نام: ۸۸۹۶۲۷۲۴-۰۲۱ 

 

* در صورت مساعد نبودن شرایط (بدلیل کرونا) برای برگزاری کلاس‌ حضوری، روند غیرحضوری این دوره خدمت دوستان ثبت‌نام کننده اطلاع داده خواهد شد.

 

آشنایی اجمالی با مدرسه امت رحمت

مدرسه دانشجویی امت رحمت -واحد بین الملل مجمع مدارس دانشجویی قرآن وعترت- برآن است با انعکاسِ تدبر در قرآن و یافته‌ها و خروجی های ۱۲ مدرسه دیگرِ این مجموعه قرآنی، که هر کدام علمدار یکی از عرصه‌های علمی هستند، در عرصه بین الملل با فعالیت در زمینه‌های ترجمه، آموزش مجازی و حضوری دوره‌های تدبر و کتب موضوعی مجموعه، رسانه، روابط بین الملل و… قدم موثری در اشاعه فرهنگ و مفاهیم قرآنی در اقصی نقاط دنیا بردارد.
لذا از دوستانِ علاقمند و دغدغه‌مند برای تحقق چنین رسالتی که حداقل به یکی از زبان‌های دنیا مسلط هستند، دعوت می‌شود با ثبت نام در دوره مقدمات تدبر در قرآن که توسط مدرسه امت رحمت ارائه می‌شود به این جمع بپیوندند؛ از آنجاییکه ضروری است دوستان یک گروه برای تحقق یک هدف مشترک، به باورها و ساختار فکری مشترکی برسند لذا همه اعضای مدرسه امت رحمت، موظف به گذراندن دوره‌های تدبر در قرآن و سیرمطالعاتی که به دوستان ارائه می‌شود، می‌باشند.
علت آنکه برای گذارندن دوره مقدمات تدبر از طریق مدرسه امت رحمت ثبت‌نام می‌نمایید این است که با این اقدام در رصد و آمار مدرسه امت رحمت قرار می‌گیرید و به حسب کارگروهِ انتخابی‌تان در این مدرسه می‌توانید فعالیت خود را با هماهنگی مسئول مدرسه شروع کنید.
جهت آشنایی بیشتر با انواع فعالیت‌ها و کارگروه‌هایِ فعلی مدرسه امت رحمت می‌توانید فایل پی دی اف پیوست شده را مطالعه بفرمایید.

 

فایل پی دی اف کارگروه‌ها و فعالیت‌های مدرسه امت رحمت

۱۳۹۹/۳/۹ ،۰۹:۳۴:۱۱ +۰۰:۰۰خرداد ۹ام, ۱۳۹۹|