برنامه‌های ویژه

  • بسم الله النور
    برنامه‌های ویژه
    قرآن بهترین متن و هدایت بخش ترین منبع در ارجاع مسائل اجتماع و دریافت راهگشاترین راه حل ها از آن است.
    در بخش ویژه درصدد هستیم تا برخی نیازهای ویژه امروز جامعه به خصوص در حوزه فرهنگ را به قرآن ارجاع داده و در محضر آن حاضر شویم:
  • نیاز به معونیت و خدابینی در زندگی: توحید بنیادی ترین نیاز انسان است. چراکه او آمده تا جانشین خدا در زمین باشد، زندگی انسان وقتی که همراه با توجه به خدا باشد، زندگی بهشتی و همراه با احساس نعمت می شود و وقتی خدا در فضای زندگی فراموش شود، بزرگترین محرومیت ها به سراغ انسان و اجتماع آمده است. بر این اساس جلسه‌های “اسماء الحسنی” محلی برای گفت و شنود از خداوند و خدایی کردن زندگی‌ها به نام اوست.
  • نیاز به انتقال حال خوب در جامعه: یکی از نیازهای جامعه امروز ما بهره مندی از حال خوب و پایداری در این وضع است. سوره مبارکه محمد صلی الله علیه و آله جامعه را در حالی احیا می کند که در موقعیت شکست و رکود فرو رفته است و آنها را به عمل گرایی و صالح سازی اعمال فرا می خواند تا زمینه بهره مندی از حال خوب و پوشیده شدن بدی ها فراهم آید. بر این اساس یکی از نیازهای امروز جامعه محمدی شدن حال و هوای جامعه است، نیازهایی که به ترویج سوره مبارکه محمد صلی الله علیه و آله و مضامین آن در جامعه رقم می خورد.
  • نیاز به تقویت عفاف و رعایت حریم ها به شکلی بدیع: بی تردید خانه و خانواده پایه شکل گیری جامعه دینی و پاک و طیب است. از طرفی حیات خانواده در جامعه وابسته به حفظ حریم ها و تقویت عفاف در افراد اجتماع است. سوره مبارکه نور بهترین متنی است که می تواند محل رجوع فرهیختگان جامعه برای نهادینه سازی ارزشهایی چون عفاف و حجاب در جامعه است. ” برنامه سر سفره خدا” برنامه سر سفره خدا ویژه ماه مبارک رمضان امسال با محوریت سوره مبارکه نور و با هدف فهم ضرورت رعایت حریم‌ها در زندگی و ارتقای عملی آن، تولید شده است. لازم به ذکر است که تمامی بخش‌های برنامه، تیتراژ ابتدایی و انتهایی، آیتم‌های نمایشی، آیتم‌های موضوعی، وله های کوتاه و شعار برنامه بر اساس مضامین نورانی این سوره مبارکه تولید شده است و از این حیث این برنامه یک تجربه فوق‌العاده و منحصر به فرد به شمار می‌رود که هم برای مجموعه مدرسه قرآن در کاربردی سازی مفاهیم قرآنی و هم برای دوستان رسانه برای شناخت چگونگی بکارگیری محتوای قرآنی در تولیدات تلویزیونی بسیار حائز اهمیت است
عنوان زمان ارائه دهنده مخاطب مسیر دسترسی به جلسه
اسماء الحسنی هر شب از ساعت 22:00

مسجد امام حسن علیه السلام

طرشت

استاد اخوت عموم مخاطبین https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/asmaolhosna
سوره مبارکه نور هر سحر در برنامه سر سفره خدا تولید محتوا توسط آقای چیت چیان نوجوانان این برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان از شبکه پویا به صورت زنده پخش شده و هر روز قبل از افطار بازپخش خواهد داشت.
عوامل حال خوب در سوره محمد (ص) سه شنبه ها ساعت 16  خانم ادیب عموم مخاطبان ثبت نام از طریق مجموعه فرهنگی رحیل:
09120425141
حفظ سوره مبارکه محمد صلی الله علیه و تدبر در آن هر روز بین الطلوعین خانم ملکی ویژه خواهران https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/ramezan4

 

۱۴۰۲/۱/۳ ،۲۱:۵۸:۵۷ +۰۰:۰۰اسفند ۲۹ام, ۱۴۰۱|