زندگی با سوره مبارکه تین

وقتی دنیا قسم‌خوردنی می‌شود!
پویش زندگی با سوره مبارکه تین

این روزها که فرصتی ایجاد شده است برای دوباره نگاه کردن به زندگی، فرصتی است تا بیش از پیش با کلام روح‌افزای الهی انس بگیریم و در آیات نورانی آن تدبر کنیم.
می‌خواهیم این زمان را به تجربه زندگی با سوره‌های قرآن بدل کنیم.

برای شروع از سوره مبارکه تین شروع می‌کنیم. شما را هم دعوت می‌کنیم تا در آیات نورانی این سوره مبارکه تدبر کرده و جاری کردن مفاهیم آن در زندگی را تجربه کنید.

هر روز صوتی از تدبر در سوره قرار می‌دهیم، صوت‌هایی که نهایتا ۵ دقیقه‌ای خواهند بود و مسیری برای تفکر و تدبر در سوره را نشان می‌دهند.
از آنجا که این سوره «عمل صالح» را به عنوان راه نجات انسان معرفی می‌کند، میهمان روایت‌هایی خواهیم بود، که آداب اعمال صالح را گام به گام به ما معرفی می‌کنند.
از شما می خواهیم که فهم خود از تدبر در سوره و روایات بیان‌شده و تجربه زندگی با آنها را در قالب متن، صوت، تصویر و یا فیلم ارسال کنید تا با همگان به اشتراک گذاشته شود.

تجربه سوره مبارکه تین در بیمارستان، سر کار، در خانه، در بازی با کودکان و در رخدادهای مختلف زندگی، تجربه‌های نابی است که در میان این گرفتاری‌ها، راهی به ملکوت باز می‌کند، تا انسان در میانه همین مصیبت‌ها و مشکلات و موانع، شکوفا شود، آنچنان که همین دنیای بی‌ارزش، قسم‌خوردنی شود.

محورهای این پویش به شرح ذیل خواهد بود:
– ارائه صوت‌هایی در خصوص تدبر در سوره مبارکه تین
– ارائه متن روایت‌هایی که بیان‌کننده گام‌های رسیدن به عمل صالح هستند.
– نشر متن‌ها، صوت‌ها، تصاویر و فیلم‌های ارسالی که تجربه زندگی با سوره را نشان می‌دهند.

 

ورود به صفحه دریافت فایل‌های صوتی زندگی با سوره مبارکه تین

 

ما را از طریق کانال زندگی با تدبر (در پیام‌رسان بله) دنبال کنید.

https://ble.ir/zendegibatadabor

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ ،۱۱:۵۲:۴۲ +۰۰:۰۰اسفند ۲۰ام, ۱۳۹۸|