نمونه ارائه مقدمات تدبر در قرآن در فضای مجازی

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

در اثر شیوع ویروس منحوس کرونا و درگیری اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، مدارس و دانشگاه‌ها؛ از یکسو تداوم آموزش‌ها تنها از طریق آموزش مجازی ممکن بوده و از سوی دیگر به طور طبیعی دانشجویان زمان بیشتری برای پرداختن به آموزش و دنبال کردن دوره‌های آموزشی یافتند.
بر این اساس مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام بر آن شد تا با برگزاری دوره‌های آموزش مجازی جهت غنی‌سازی اوقات دانشجویان اقدام نموده و بدین صورت تهدید ایجاد شده را به فرصت تبدیل شود. از این رو طرحی جامع و دو مرحله‌ای برای آموزش مجازی با محوریت تدبر در قرآن پیش‌بینی شد. مرحله اول این طرح مربوط به فروردین سال ۱۳۹۹ بوده که در آن دوره‌های یک ترم آموزشی به صورت فشرده در طول یک ماه ارائه شد و مرحله دوم مربوط به ماه مبارک رمضان است که محتوای این دوره‌ها به صورت کارگاه‌های مختلف به مخاطب ارائه می‌شود تا آموزش‌های دوره فشرده را تکمیل و ارتقا بخشد.
فیلم‌های پیش رو مربوط به دوره فشرده مقدمات تدبر در قرآن است که طی چهار جلسه پخش زنده در محیط کلاس مجازی اسکای روم برگزار گردید. جهت اطلاعات بیشتر و آشنایی با روند تعاملی دوره و استفاده از بقیه تولیدات این دوره می‌توانید در کانال دوره در پیام رسان بله عضو شوید:

https://ble.ir/moghadamat_99

 

جلسه اول مقدمات تدبر آقای چیت‌چیان

 

دریافت فایل جلسه اول

 

جلسه دوم مقدمات تدبر آقای چیت‌چیان

 

دریافت فایل جلسه دوم

 

جلسه سوم مقدمات تدبر آقای چیت‌چیان

 

دریافت فایل جلسه سوم

 

جلسه چهارم مقدمات تدبر آقای چیت‌چیان

 

دریافت فایل جلسه چهارم

۱۳۹۹/۱/۳۱ ،۰۶:۳۴:۳۶ +۰۰:۰۰فروردین ۱ام, ۱۳۹۹|