مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) / مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم / فعالیت های مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم

کتاب فهم قرآن سوره مبارکه «حمد» منتشر شد
«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ» الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ با اسم تو آغاز میکنیم؛ اسمی که جز پرستش تو، کار دیگری ...
ادامه ...
ادامه ...

هفته زندگی با سوره نصر
«بسم الله الرحمن الرحیم» ویژه معلمان و والدین دانشآموزان دبستانی هفته خود را مزین و معطر کنیم به حقایق با ...
ادامه ...
ادامه ...

هیئت بچههای سوره «نصر» برگزار شد
«بسم الله الرحمن الرحیم» والدین عزیز بسیار پیش میآمد که سراغ کلاس فهم قرآن را میگرفتید و دوست داشتید جایی ...
ادامه ...
ادامه ...

دوره آموزش گزیده روشهای تدبر در قرآن ویژه تولیدکنندگان محتوای کودک و نوجوان
«بسم الله الرحمن الرحیم» قرآن کتاب زندگی است و رجوع به آن و همراستا کردن مسیر زندگی با آموزههای آن ...
ادامه ...
ادامه ...

قیام برای تعلیم و تربیت قرآنی(شناسایی ظرفیتهای مجمع مدارس در حوزه تعلیم و تربیت)
«بسم الله الرحمن الرحیم» ?صلّی الله علیک یا اباعبدالله? شناسایی ظرفیتهای مجمع مدارس در حوزه تعلیم و تربیت به لطف ...
ادامه ...
ادامه ...

همایش مجازی “فهمقرآن در دبستان و دبیرستان” برگزار شد
«بسم الله الرحمن الرحیم» به درخواست پویش علمی_تربیتی موسسه «رهپویان شهدای مشهد» و با همکاری مجمع دانشجویی قرآن و عترت ...
ادامه ...
ادامه ...

تجمیع شمارههای ماهنامه الکترونیکی «اثر»
«بسم الله الرحمن الرحیم» ۱٫ اولین شماره از نشریه الکترونیکی «اثر» همزمان با عید سعید فطر: ۲٫ دومین شماره از ...
ادامه ...
ادامه ...

انتشار بسته «غدیر فهمقرآن در دبستان» اولینبار همزمان با عید بزرگ امامت و ولایت
«بسم الله الرحمن الرحیم» الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین (علیه السلام) میخواهیم مدد بگیریم از مفاهیم آیات نورانی ...
ادامه ...
ادامه ...

پیاده شدهی جلسات هسته پژوهشی قرآنی_روانشناسی در رابطهبا هفت سال اول رشد و طیب سخن
«بسم الله الرحمن الرحیم» ۶ جلسه از جلسات هسته پژوهشی قرآن و روانشناسی دانشگاه تهران در رابطه با هفت سال ...
ادامه ...
ادامه ...

تنها پذیرش عضو تخصصی در کارگروه پیش دبستان تا سال آینده
«بسم الله الرحمن الرحیم» قابل توجه مربیان و دانشجویان و فارغ التحصیلان حوزه تعلیم و تربیت کودک: مدرسه تزکیه و ...
ادامه ...
ادامه ...


