پیوند با امام: از مسیر تقویت پیوند برادری

باتوجه به اینکه تقویت پیوند برادری در رابطه با پیوند با امام مورد تاکید قرار گرفته است، با شنیدن فایل صوتی کوتاه زیر می‌توانید اهمیت موضوع برادری را در ارتباط با غدیر دریابید دریابید:

به منظور بهره‌مندی علمی و عملی از کلام و رهنمودهای اهل بیت علیهم السلام، در ارتقای بلوغ با هم بودن و برادری، از طریق کانال:

@Baradari
در پیام‌رسان بله به ارائه راهکار خواهیم پرداخت؛

 

یکی از بهترین مسیرهای درک اهمیت برادری در کلام اهل بیت علیهم السلام مطالعه کتاب مصادقه الاخوان است؛ درصورت تمایل می‌تواند با شنیدن معرفی کوتاه این کتاب از زبان حاج آقا اخوت که به مناسبت ایام غدیر در سنوات قبل ایراد شده است با کلیات این کتاب آشنا شوید.
(برای دانلود فایل متن کتاب روی عنوان کلیک کنید)

 

براین اساس:
لازم است به همت تلاش جمعی مجموعه‌ای از مهارت‌هایی که به فهم برادری و
تقویت آن کمک می‌کند دست یابیم و آنها را در معرض استفاده سایرین قرار دهیم تا پایبندی به آنچه از جمع ایمانی توقع می‌رود تسهیل و تسریع گردد و افرادی که عزم اصلاح روابط خود را دارند می‌توانند از مهارت‌هایی که برگرفته از کلام اهل بیت علیهم السلام و تجربیات دوستان ارائه می‌شود استفاده کنند.

لطفا با تمرکز بر مطالب فوق، از مسیر @propagationschool پدر پیام‌رسان بله یشنهادات خود را ارائه فرمائید تا در این راستا استفاده شود. انشاءالله بتوانیم وضعیت موجود خود را ارتقا دهیم و پیوند عمیق‌تری با امام ایجاد کنیم.

۱۴۰۱/۴/۲۶ ،۱۹:۳۱:۲۷ +۰۰:۰۰مرداد ۲۳ام, ۱۳۹۹|