///دوره آموزش گزیده روش‌های تدبر در قرآن ویژه تولیدکنندگان محتوای کودک و نوجوان

دوره آموزش گزیده روش‌های تدبر در قرآن ویژه تولیدکنندگان محتوای کودک و نوجوان

«بسم الله الرحمن الرحیم»

قرآن کتاب زندگی است و رجوع به آن و همراستا کردن مسیر زندگی با آموزه‌های آن عقلاً بر هر مسلمانی واجب است. همچنین ضروری است برای کودکان و نوجوانان که آینده ساز جوامع هستند، بستری فراهم شود که به رشد شایسته خود برسند و از هدایت الهی بهره‌مند گردند.

گروه تولید محتوای مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم پس از تولید ۳۸ جلد کتاب فهم قرآن دبستان، قصد دارد با استفاده از منابع غنی قرآنی، نسبت به تولید گسترده محتوای علمی، ادبی، تربیتی و … مناسب برای مخاطب دبستانی و دبیرستانی، در قالب کتاب و … اقدام نماید.

نمونه‌ای از تولیدات گروه تولید محتوای مدرسه دانشجویی تزکیه و تعلیم

شرکت کنندگان در این عملیات انسان‌ساز، لازم است هرچه بیشتر و بهتر با مراجعه روشمند به قرآن کریم آشنا باشند. دوره مجازی «آموزش گزیده روش‌های تدبر در قرآن» به منظور کسب آمادگی علمی و عملیاتی برای این قیام لله برگزار می‌شود. از همه افرادی که در زمینه شعر، داستان، تصویرسازی و … برای مخاطب کودک و نوجوان فعالیت می‌کنند دعوت می‌کنیم با شرکت در این دوره به این عملیات بپیوندند.

در این دوره که با محوریت کتاب «گزیده‌ای از روش‌های تدبر در قرآن» برگزار می‌شود، شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با روش‌های تدبر در قرآن، با ۸ سوره قرآن کریم نیز به صورت عملی آشنا می‌شوند.

کتاب «گزیده‌ای از روش‌های تدبر در قرآن»، منبع دوره آموزشی

  • کلاس‌ها به صورت مجازی در فضای اسکای روم برگزار می‌شود.
  • زمان برگزاری کلاس‌ها روزهای زوج از ساعت ۵:۳۰ تا ۶:۳۰ صبح است.
  • اولین جلسه دوره، ان شاء الله روز شنبه ۱۲ مهر ۹۹ (۱۵ صفر) برگزار می‌شود.
  • دوره حدود ۲۵ جلسه خواهد بود و نیمه اول آذرماه به پایان می‌رسد.

در صورتی که مخاطب این دوره باشید پس از ثبت‌نام در یک کانال در پیام‌رسان بله عضو می‌شوید که اطلاعات کلاس و دوره از طریق این کانال خدمتتان اعلام می‌گردد؛ سؤالات خود را نیز می‌توانید از مدیر کانال بپرسید.

  • مهلت ثبت نام: تا اذان مغرب روز پنجشنبه ۱۰ مهر

 

ثبت‌نام:

[gravityform id=”139″ title=”false” description=”true”]

۱۴۰۱/۱/۲۰ ،۱۲:۱۷:۵۲ +۰۰:۰۰مهر ۳ام, ۱۳۹۹|