دوره آموزشی تخصصی «تزکیه و تعلیم»

«بسم الله الرحمن الرحیم»

دوره تخصصی تزکیه و تعلیم با هدف تربیت نیروی متخصص و پژوهشگر قرآنی در حوزه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان، براساس سند تعلیم و تزکیه و با افق دید تحول نظام آموزش و پرورش طراحی و برنامه‌ریزی شده است. این دوره با محوریت تدبر در قرآن و در دو مرحله عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان بعد از عضویت در مدرسه و اتمام دوره عمومی، می‌توانند وارد دوره تخصصی شوند.

بر این اساس تکمیل فرم ثبت نام توسط متقاضیان، به منزله عضویت در مدرسه تفکر و تعقل است و از این رو نیازمند علاقمندی و صرف زمان مناسب برای انجام فعالیت و پژوهش در این حوزه خواهد بود.

دوره عمومی شامل ۵ سطح تدبر در قرآن و دروس عمومی تزکیه و تعلیم است.

نکته: متقاضیانی که هرکدام از سطوح تدبر یا دروس عمومی برنامه فوق را در مدرسه قرآن یا مدرسه اهل بیت(علیهم‌السلام) گذرانده‌اند، می‌توانند در کلاس‌های مربوط به آن دروس شرکت نکنند و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد. اما در پایان هر ترم موظف به شرکت در آزمون‌ها و اجرای فعالیت‌های عملی در نظر گرفته شده هستند.

سومین دوره آموزشی تخصصی «تزکیه و تعلیم» با هدف تربیت نیروی متخصص و پژوهشگر قرآنی در حوزه تعلیم و تربیت کودک و نوجوان، در پنجم آذر ماه ۱۳۹۶ آغاز می‌شود. از کلیه علاقمندان دعوت می‌شود جهت شرکت در دوره، ثبت‌نام نمایند.

محتوای آموزشی:

  1. ساختار وجودی انسان

۲٫ دوره اول و دوم رشد تفکر اجتماعی

  • زمان تشکیل کلاس‌ها: یکشنبه ها ساعت ۸ تا ۱۲
  • شروع دوره: پنجم آذر ماه
  • از شرایط ثبت‌نام و حضور در دوره: گذراندن حداقل مقدمات تدبر است. در این صورت افرادی که در حال حاضر دانشجوی دوره مقدمات تدبر هستند نیز دارای شرایط ثبت نام می باشند.
  • مهلت ثبت‌نام: سوم آذر ماه

 

برای دریافت تصویر اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

۱۴۰۱/۱/۲۰ ،۱۲:۵۵:۰۵ +۰۰:۰۰تیر ۸ام, ۱۳۹۷|