//نشریه کاشف شماره ۲۵۱، ویژه‌نامه معرفی آثار حوزه خانواده

نشریه کاشف شماره ۲۵۱، ویژه‌نامه معرفی آثار حوزه خانواده

انتشار ۸ اردیبهشت‌ماه ۹۸

 

معرفی آثار مجمع مدارس قرآن و عترت(ع) در حوزه خانواده

ویژه همایش سبک زندگی حضرت فاطمه(س) با رویکرد خانواده

مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران از سال ١٣٨٣ تاکنون به فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و اجرایی پرداخته است. ترویج فرهنگ تدبّر در قرآن، آموزش روش‌های آن و هم‌چنین انجام پژوهش‌های مبتنی بر قرآن و روایات اهل بیت(ع) در حوزه‌های مختلف، اهدافی است که این مجمع و کارگروه‌های تخصصی تشکیل شده، در صدد تحقق آن می‌باشند.

تولیدات و آموزش‌های این مجموعه تلاشی در راستای وظیفه دینی و انقلابی است؛ همانطور که رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود، تولید علم مبتنی بر قرآن را تنها راه برون‌رفت بشر امروز از چالش‌های فرارو دانسته و بر لزوم گسترش فرهنگ تدبّر در قرآن در جامعه بسیار تاکید دارند و همواره قرآن را به عنوان کتاب انقلاب اسلامی معرفی می‌کنند. امید است این تلاش‌ها مورد رضایت خداوند و امام عصر(عج) قرار گیرد.

این مجموعه به توفیق الهی در سال ١٣٩٢ انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت(ع) را تاسیس نمود و تاکنون بیش از ١۵٠ اثر بنیادی و کاربردی منطبق بر نقشه پژوهشی خود را منتشر نموده است.

نشریه پیش رو، لیستی از آثار پژوهشی تألیف شده در حوزه خانواده توسط پژوهشگران مدرسه قرآن و عترت(ع) را تقدیم حضور می‌نماید. پژوهش‌ها در پنج سطح بنیادی، ساختاری، راهبردی، عمومی و از منظر تفسیر المیزان صورت می‌گیرند تا بر اساس سطح مخاطب و نوع نیاز او، قابل دسته‌بندی و رجوع باشند.

دریافت فایل نشریه

۱۳۹۸/۴/۲۲ ،۰۲:۲۵:۰۲ +۰۰:۰۰تیر ۱۸ام, ۱۳۹۸|