میثاق جمعی انس با ادعیه حضرت فاطمه سلام الله علیها

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین

اللهم صل علی محمد و آل محمد

پیام استاد اخوت به مناسبت ماه مبارک رمضان 

با سلام و عرض ادب و آرزوی قرب برای همه اهل قران و عترت سلام الله علیهم

تدبر در قران وظیفه‌ای همگانی است که بدون اتصال و ارتباط با عترت حاصل نمی‌شود.

وجود عترت در زندگی به منزله دستیبابی به طهارت، لازمه فهم و ارتقای فهم قران است.

همچنین وجود عترت به عنوان دلالت‌دهنده به قران گشاینده حقایق قران است.

عترت را هم می‌توان در سخنان و هم سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام در حریم تدبر و ارد کرد، که اگر کسی چنین نکند نمی‌تواند انتظار قرب به کلام حق را داشته باشد.

سخنان اهل بیت علیهم السلام و سبک زندگی‌ آنها در دعاهایشان به خوبی نمایان است و اگر کسی بخواهد کلام حق را بفهمد با این دعاها به خوبی می‌تواند به چنین توفیقی دست یابد.

سخنان دعایی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، به عنوان ذخیره‌‌ای بی‌نظیر در این راستا اهل قران و عترت را یاری می‌کند. هم به ایشان طهارت می‌دهد و هم شیوه زندگی معصومین (علیهم السلام) را نمایان می‌سازد و این دو برای تدبر در قران ضروری است.

والسلام

 

 با عنایت به ضرورت  همراهی صحیفه فاطمه  با جریان تدبر در قرآن پیشنهاد میشود همه عزیزان و دوست‌داران قران و اهل بیت در میثاق جمعی انس با حضرت فاطمه سلام الله علیها شرکت نمایند.

 پیشنهادات

1. ادعیه حضرت زهرا (س) در قالب فایل‌های صوتی و تصویری در  کانال اسوه‌ حسنه: https://ble.ir/osveye_hasane قرار داده شده است که با کیفیت مناسب قابل دانلود است.

2. مطالعه کتاب سلام بر مادر که نوشته‌های استاد اخوت پیرامون ادعیه صحیفه فاطمیه است. پیوند دسترسی به کتاب: http://fna.ir/dbd

3.  شرکت در پویش شبیه مادرم که به صورت هفتگی در فضاهای مجازی به مرور نکات ادعیه روزانه حضرت زهرا (س) می پردازد و مسابقه‌هایی با توجه به مطالب طراحی شده است.

http://ble.ir/join/ZWRiNGE4OT

4. مجموعه آثار مرتبط با ادعیه صحیفه فاطمیه را می‌توانید از طریق پیوند زیر مشاهده فرمایید و متناسب با نیاز خود از آنها استفاده فرمایید:  yun.ir/j4msm

5. همه عزیزان می‌توانند کتاب صحیفه را در جمع‌های قرانی معرفی کنند و حتی به  سخنران‌های مجالس ماه مبارک رمضان هدیه شود.

http://fna.ir/fav

6. پیوستن به جمع علمداری به سبک فاطمی که در این گروه مجموعه مطالبی که صورت هفتگی در مورد ادعیه مورد پژوهش و بررسی قرار می‌گیرد قرار داده می‌شود و جلسه‌های استاد اخوت که روزهای پنجشنبه برگزار می‌شود و اطلاع‌رسانی جلسات در همین گروه صورت می‌گیرد:

http://ble.ir/join/ZWRiNGE4OT

و من الله التوفیق

۱۴۰۱/۱/۱۴ ،۱۱:۲۸:۴۴ +۰۰:۰۰مهر ۱ام, ۱۴۰۰|