برنامه‌های مدارس تخصصی

بسته ها و برنامه های تخصصی امت قرآن

السلام علیک حین تقوم…

هر کدام از ما که توفیق حضور در امت قرآن را داریم، در جامعه به کاری مشغول هستیم یا با تحصیل در رشته ای برای انجام آن آماده می شویم. به طور طبیعی در حوزه کاری خود با سؤالات و مسائلی رو به رو می شویم، محل رجوع دیگران قرار می گیریم و برای پاسخ به این نیازها و حل مسائل مردم در آن حوزه مسئولیت اجتماعی داریم.

قرآن به عنوان کتاب امت، شکوفاکننده توانهای افراد و اجتماع است. وقتی در امت قرآن تنفس می کنیم و با کلمه به کلمه، آیه به آیه و سوره و به سوره قرآن همنشین می شویم، به تدریج هر موضوعی را از زاویه قرآن و همتای جدانشدنی آن یعنی روایات اهل بیت علیهم السلام می بینیم.

افرادی که در زمینه ای تخصصی کار می کنند و آشنا به عرف قرآن و توانمند در رجوع به این کتاب آسمانی هستند؛ می توانند کنار یک دیگر جمع شوند و گروه های تخصصی را در امت قرآن تشکیل دهند. حال اگر این گروه ها مسیری را برای یادگیری قرآن و نگاه قرآنی در خصوص موضوعات مربوط به تخصص خود ایجاد نمایند،  محلی می شوند برای یادگیری و دراست کتاب خدا. کارگروه های تخصصی  و مدارس دانشجویی قرآن و عترت علیهم السلام در این راستا شکل گرفته اند.

شما می توانید با توجه به زمینه تخصصی یا علاقه مندی خود، از بسته های تخصصی و ویژه برنامه های رمضانیه این مدارس استفاده نمایید.

پیوندهای مربوط به بسته های تخصصی مدارس 

علاقمندان به روشهای تدبر

فعالین عرصه خانواده

مخاطبین رشته های علوم پایه و مهندسی

فعالین رشته های علوم انسانی

فعالین رشته های علوم پزشکی

اساتید و عموم دانشجویان در حال تحصیل

کشورهای حوزه مقاومت

فعالین تدبر شهرستان

ویژه معلمان و مربیان

فعالین عرصه های هنری

علاقمندان به حفظ قرآن

ویژه والدین و متخصصین کودک

۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ،۱۰:۴۱:۰۲ +۰۰:۰۰اسفند ۱۹ام, ۱۴۰۲|