////گزارش هسته پژوهشی خیمه حضرت زینب (س) | دومین ویژه برنامه نسل توحیدی در محرم و صفر ۱۴۴۲

گزارش هسته پژوهشی خیمه حضرت زینب (س) | دومین ویژه برنامه نسل توحیدی در محرم و صفر ۱۴۴۲

گزارش هسته پژوهشی خیمه حضرت زینب (س)
دهه اول صفر ۱۴۴۲
دومین ویژه برنامه نسل توحیدی در محرم و صفر ۱۴۴۲
با همکاری کارگروه دعوت به نماز

بسم الله الرحمن الرحیم
رَبِّ اجْعَلْنِی مُقِیمَ الصَّلَاهِ وَمِن ذُرِّیَّتِی رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاءِ

نسل توحیدی در نظر دارد سلسله جلساتی با موضوع آموزش نماز به فرزندان؛ به وسیله اقامه نماز در خانواده*در دهه اول صفر ۱۴۴۲ به عنوان دومین ویژه برنامه آموزشی در محرم و صفر برگزار کند.

محتوای این دوره آموزشی برگرفته از کتاب نماز؛ شاکله ذکر و کتاب زندگی من و فرزندم با یاد نماز (در دست چاپ) است که توسط هسته پژوهشی خیمه حضرت زینب (س) پردازش شده و مباحث کتاب‌ها در ۱۰ قسمت ارائه می‌گردد.
این هسته پژوهشی متشکل از کادر علمی نسل توحیدی، اعضای کارگروه دعوت به نماز مدرسه تزکیه و تعلیم و فرماندهان نسل توحیدی است و مقرر شده است در دهه اول ماه صفر، هر شب یکی از مباحث توسط تیمی از اعضای این هسته ارائه شود.

اولین جلسه هماهنگی کادر پژوهشی با حضور استاد اخوت در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ برگزار گردید و بلافاصله بعد از جلسه فوق هسته پژوهشی متشکل از کادر نسل توحیدی و کارگروه نماز تشکیل گردید.
تا روز ۲۲ شهریور به صورت فشرده ۷ جلسه جهت شرح و مباحثه کتاب توسط اعضای هسته پژوهشی برگزار شده است.
با عنایت به پایان مطالعه مباحثه کتاب، در تاریخ ۲۲ شهریور گام اول عملیات پایان یافت و در گام دوم، مقرر گردید طی ۳ روز اعضای هسته پژوهش نسبت به تکمیل مطالعات بر مبنای موضوعات انتخاب شده و تهیه محتوای تکمیلی اقدام نمایند.
گام سوم، از سه شنبه ۲۵ شهریور آغاز و انشاالله طی ۱۰ جلسه مباحث نهایی قابل ارائه به مخاطبین که به صورت کاربردی و با استفاده از پاورپوینت، فیلم و کلیپ های کمک آموزشی تهیه گردیده، قبل از ارائه نهایی، توسط اعضای کارگروه مجدداً مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین طرح دعوت به برنامه به وسیله طراحی عکس‌نوشته های محتوایی از بهترین و برجسته ترین نکات مربوط به این مطالعات برای اولین بار در نسل توحیدی اجرا شد و یک دهه پیش از شروع برنامه فرایند انتشار محتوا شروع شد.

به یاری حضرت حق شروع برنامه روضه حضرت زینب (س) از اولین روز ماه صفر، شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۷ خواهد بود.
انشاالله این برنامه مورد قبول حضرت ولیعصر ارواحناه فداه قرار گیرد.

۱۳۹۹/۶/۲۳ ،۰۷:۲۴:۱۴ +۰۰:۰۰شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۹|