دوره‌های دبستانی‌ها

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

دوره­‌های ویژه دبستانی‌­ها

 

(با عرض پوزش مهلت ثبت نام در دوره‌ها به اتمام رسیده است. )

 

  • دوره حفظ جزء سی­‌ام ویژه دانش ­آموزان پایه اول و دوم: در این دوره که مخاطبین آن هفت ساله‌­ها و هشت ساله­‌ها هستند، سوره‌های مبارکه جزء سی قرآن کریم در بازه زمانی سه سال آموزش داده می‌شود و در روند آموزشی تنها به حفظ ظاهری آیات قرآن اکتفا نمی‌شود بلکه هدف جامع‌تر از برگزاری این دوره، آشنایی کودکان با مفاهیم قرآنی در قالب طرح فهم قرآن در دبستان و به کارگیری عملی آنها در زندگی روزمره‌شان می‌باشد به نحوی که بتواند انسان ساز و زندگی ساز باشد.

 

  • دوره حفظ جزء سی­‌ام ویژه دانش ­آموزان پایه سوم و چهارم: در این دوره نه ساله­‌ها و ده ساله­‌ها در بازه زمانی سه ساله به حفظ جز سی قرآن کریم با رویکرد فهم قرآن می‌­پردازند. هدف از این دوره انس و همنشینی دخترانمان با سوره‌­های قرآن و رشد و شکوفایی ایشان در سایه قرآن کریم می‌­باشد. این دوره قصد دارد تا دخترانمان حفظی همراه با خاطرات خوب را تجربه کنند تا در آینده به میل خود مسیر نورانی حفظ قرآن را بپیمایند.

 

  • دوره حفظ جزء سی‌­ام ویژه دانش ­آموزان پایه پنجم و ششم: این دوره ویژه یازده و دوازده ساله­‌هایی است که علاقه­ مند به یادگیری سوره‌های قرآن بوده و می­‌خواهند به برکت فهم متن کتاب خدا و عمل به آن، استعدادهای خود را شکوفا نمایند. در این دوره سوره­‌های جزء سی با رویکرد فهم قرآن، در بازه زمانی دو ساله ارائه می­‌شود.

 

۱۳۹۹/۸/۶ ،۲۰:۱۱:۱۶ +۰۰:۰۰مهر ۱۶ام, ۱۳۹۹|