پویش فاطمی

یاغافر

پویش سراسری

معرفی کلام فاطمی

مطالب زیر به ترتیب ذکر شده در ادامه بیان می‌شود:

1. تبیین نقش معرفی کلام فاطمی در ارتقای ایمان خود و جامعه 

2. نحوه سفارش کتاب صحیفه فاطمیه

3. انواع تولیدات مبتنی بر صحیفه فاطمیه

 

1.

مطرح کردن کلام حضرت زهرا سلام الله علیها برای مردم به صورت عمیق؛ عمق پیدا کردن معنویات باعث خیزش‌های بزرگ در عالم می‌شود؛

برای این اتفاق دو کار باید انجام شود:

اول: مطالعه ادعیه حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان ادعیه مادر (مادر بقیه ادعیه)؛

خواندن ادعیه روزها و اوقات به عنوان اینکه انسان واجد آن روز و وقت شود و حس دعا در اوقات به انسان منتقل شود.

دوم: صرف کردن و تحقق ایمان در خودمان و دیگران در ایام فاطمیه

ایمان آن عنصری است که باور چیزی را به انسان نزدیک می‌کند و انسان را نزد آن باور شاهد و حاضر می‌کند؛

برای درک این موضوع وقتی می‌دانیم که حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و حضرت امیرالمومنین علیه السلام سمع و بصر عالم هستند (اذن واعیه) باید بتوانیم آنها را شاهد بگیریم و بدانیم که ما را می‌بینند و با ما ارتباط برقرار می‌کنند؛ حاضر کردن این موضوع نزد خود و اتفاقی می‌افتد اینست که من نزد کسی حاضرم که در مشت او علم اولین و آخرین حاضر است و اطمینان دارم که اگر صلاح بداند از آنچه دارد به من می‌دهد؛ در اینصورت: 

مومن کسی است که از او انتظار هر خیری می‌رود و هر کار عجیب و معجزه‌آسایی از او بعید نیست.

 

? خاصیت مراجعه کردن به دعاهای حضرت فاطمه سلام الله علیها:
معمولاً کسانی که به دعاها مراجعه می‌کنند، قصدشان ارتباط معنوی با خدا، برآورده شدن حاجت‌ها یا حتی لذت مناجات است. همه اینها که گفته شد خوب هستند اما می‌توان از دعا استفاده‌های دقیق‌تری هم داشت. به ویژه اگر گوینده آن دعا، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باشد. می‌توان دعاهای ایشان را به چشم یک متن علمی دید و در آنجا کلیدهای باز شدن مسأله های مهم زندگی فردی، اجتماعی و جهانی را جستجو کرد؛ می‌توان با ادبیات و مفهوم‌سازی های لطیف و مادرانه این دعاها ارتباط گرفت، و با این کار ارتباط‌ها، ذهنیت‌ها و برنامه‌های زندگی را با این آب زلال شستشو کرد.
گام اول برای همه آن چیزهایی که گفتیم مطالعه آن دعاهاست؛ لذا دعاهای ایشان را در یک کتاب به نام صحیفه فاطمیه گرد آورده‌ایم. (با کلیک روی عنوان صحیفه فاطمیه به صفحه سفارش کتاب ارجاع می‌شوید)

برای تهیه کتاب صحیفه فاطمیه با ترجمه فارسی از اینجا اقدام فرمائید.

باتوجه به ترجمه و چاپ صحیفه فاطمیه به زبان انگلیسی، می‌توانید با دانلود پوستر زیر از اینجا مخاطبان انگلیسی‌زبان را از انتشار این محتوای ارزشمند مطلع نمائید.

 

2.

✅ باتوجه به تلاش‌های انجام شده در آماده‌سازی و انتشار نسخه‌های فارسی، عربی و انگلیسی و وجود امکان کمک‌ خیرین برای ترویج بیشتر این اثر، این کتاب تا روز ولادت حضرت با تخفیف ویژه عرضه می‌شود و آرزو داریم ارادتمندان به حضرت فاطمه سلام الله علیها در جریان‌سازی این پویش سراسری سهیم باشند.

? برای دریافت کتاب صحیفه فاطمیه می‌توانید همه روزه از ساعت ۹ الی ۱۷ به آدرس انتشارات قرآن و اهل بیت نبوت واقع در بلوار کشاورز خیابان شانزده آذر قبل از تقاطع پورسینا پلاک ۲۵ درب حیاط و یا با شماره 09102471271 تماس حاصل فرمائید.
لطفا برای ارادت به شهیده گمنام حضرت فاطمه سلام الله علیها با دانلود پوستر با کیفیت این پویش از اینجا و دعوت دیگران به مشارکت در نشر کلام پر خیر و برکت فاطمی در این پویش مشارکت بفرمائید.

 

3.

مجموعه فعالیت‌های انجام شده در رابطه با این اثر شامل:‌ اپلیکیش فارسی تحت اندروید، صوت قرائت ادعیه، فایل ادعیه منتخب بصورت کارت، پوسترهای برگرفته از محتوای کتاب که در کنار ترویج برنامه اصلی معرفی کتاب از اینجا قابل استفاده است.

 

این پویش مبارک از 19ام آذر مصادف با ولادت حضرت زینب سلام الله علیها لغایت 3ام بهمن‌ماه ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها ادامه دارد …

۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ،۱۴:۱۴:۳۱ +۰۰:۰۰آذر ۲۵ام, ۱۳۹۸|