نسل توحیدی کجاست؟ مدرسه دانشجویی چیست؟

مجموعه نسل توحیدی از مجموعه تولیدات فکری و محتوایی مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع) دانشگاه تهران است که از سال 1392 به پشتوانه تولیدات پژوهشی این مجموعه در حوزه سیر و ملزومات رشد انسان از پیش از تولد تا دوره ششم رشد؛ دوره رهبری اجتماعی، آموزش‌هایی را برای خانواده‌های میهن‌ در موضوع تربیت فرزند پیش از تولد تا دوره اول رشد برگزار می‌کند. نسل توحیدی از سال 1398 و پس از احساس نیاز به وجود عناصر نخبه همچون حاج قاسم سلیمانی در حوزه های فرهنگی کشور، اقدام به طراحی آموزش‌هایی برای تجهیز و تربیت نخبگان فرهنگی در حوزه خانواده، جمعیت و نسل توحیدی کرد و پس از این توسعه، مدرسه دانشجویی نسل توحیدی را در راستا تاسیس نمود.

نسل توحیدی پس از سه دوره برگزاری دوره‌های تخصصی ویژه تربیت نیروهای متخصص و کارامد فرهنگی اینک نظام جدیدی را برای آموزش طراحی نموده است و از ایرادات و ابهامات دوره‌های قبلی درس گرفته و تلاش کرده است تجربه دوره‌های گذشته را تدبیل به نظام منظمی از آموزش های تخصصی و عمومی نماید.
بر اساس نظام جدید آموزشی، آموزش های این مدرسه شامل 4 نظام ویژه بوده و برای هر نظام آموزشی تعاریف مشخص،‌ طول دوره مشخص، و ویژگی‌هایی برای شرکت کنندگان و اهداف آنان ترسیم نموده است.

اطلاع‌نگاشت | انواع مدل‌های آموزشی نسل توحیدی

تفکیک فوق برای انتخاب مسیر علمی در میان انواع آموزش‌های نسل توحیدی مفید بوده و بر این اساس می‌توانید بر اساس اهداف، طول دوره و میزان انتظارات انواع آموزش‌ها از فراگیران، دوره متناسب خود را انتخاب نمایید.

رفتن به صفحه آموزش های مدرسه دانشجویی نسل توحیدی

با دوره‌های آموزشی نسل توحیدی آشنا شوید

برای آشنایی بیشتر با دوره‌های نسل توحیدی به صفحه پیشنهادی وارد شوید. و یا برای ادامه آشنایی با مدرسه نسل توحیدی مطالعه متن زیر را ادامه دهید.

محتویات موردنظر اینجا قرار می گیرد

رفتن به صفحه آموزش های مدرسه دانشجویی نسل توحیدی

عرصه فعالیت نسل توحیدی در چه موضوعاتی است؟

نسل توحیدی در مطالعات خود و با توجه به اسناد علمی پژوهشی پشتوانه طرح، زمینه هایی که برای احیای نسل موضوعیت داشته و زمینه ساز تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بر نسل، هدایت، سلامت و رشد آن است را احصا نموده است.
نتیجه این مطالعات که برای تبیین بهتر تبدیل به نقشه جامعی از موضوعات پیش روی نسل توحیدی شده است در ادامه قابل ملاحظه است.

لازم به ذکر است جامعیت موضوعات ذکر شده در این نقشه به معنای وجود فعالیت جاری یا الزام به انجام پژوهش درباره آن از ابتدا نیست.
بلکه صرفا نظام مسائل پیش روی ما تبیین شده و تحقق آن نیازمند رشد ساختار علمی، اجرایی و کادر نسل توحیدی، همکاری با مجموعه های علمی، پژوهشی، مردمی و همکاری با نهاد های حاکمیتی است
و چه بسا در هر موضوع مشخص شده پژوهش هایی تا کنون انجام شده یا در حال انجام است که می‌تواند پاسخ‌گوی نیاز این سند جامع برای تبیین مسئله بوده
یا فعالیتی در حال انجام باشد که می‌توان در قبال آن سعی در گسترش و هم افزایی نمود.

اطلاع نگاشت | نقشه راه نظام مسائل مرتبط با نسل توحیدی

برای بزرگتر دیدن روی آن کلیک نمایید.

این صفحه به تدریج تکمیل می‌گردد…

۱۴۰۱/۷/۱۵ ،۱۹:۲۹:۱۵ +۰۰:۰۰مهر ۱۴ام, ۱۴۰۱|