آشنایی با دوره آموزشی تدبر در قرآن و ثبت نام دوره مقدمات تدبر ویژه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت – پاییز 1402

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

عصر قرآن

آینده این ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است. مقام معظم رهبری

 

عصر قرآن حرکتی جمعی و دانشجویی است برای ساختن آینده‌ای مطلوب از جنس قرآن…

جامعه‌ای آینده‌دار است که مقاصد بلند داشته باشد؛ مقاصدی حقیقی که تکامل اجتماع به آن وابسته بوده، در جایی ثبت شده و برای همگان قابل رجوع باشد و قرآن همان «کتاب مقصد ساز» جامعه ماست.

جامعه‌ای پویاست که امیدوارانه برای رسیدن به مقاصد بلندش حرکت کند؛ اصلاً حرکت از علائم حیات و زندگی است و قرآن همان «کتاب امید بخش و حرکت آفرین» است.

جامعه‌ای به مقاصدش می‌رسد و قله‌ها را فتح می‌کند که در مواجهه با سختی‌ها و موانع متوقف نشود و قرآن همان متنی است که با آن می‌توان به قله‌ها رسید…

 

دوره آموزش روش‌های تدبر در قرآن مسیری تجربه شده برای رسیدن به آرمان فوق را ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با ضرورت تدبر در قرآن و سیر دوره آموزش روشهای تدبر،  فیلم زیر را مشاهده نمایید:

 

تدبر در قرآن امکان رسیدن به فهم عملیاتی از قرآن را به ما ارائه می‌دهد. برای توفیق در تدبر در قرآن لازم است مقدمات آن فراهم گردد. در دوره مقدمات تدبر در قرآن به دنبال آن هستیم که زمینه همراهی همیشگی و عملیاتی با قرآن مهیا شود.

 

دوره مقدمات تدبر در قرآن در ترم پاییز 1402 به صورت جداگانه برای خواهران و برادران برگزار می‌گردد. برای ثبت نام در این دوره فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید. 

 

آشنایی با مدرسه اسماء الحسنی:

مدرسه اسماء الحسنی (علوم پایه و مهندسی) به منظور تشکیل جمعی از متخصصین قرآنی در رشته‌های مختلف برنامه آموزشی خود را ارائه می‌دهد. این برنامه که بر پایه تدبر در قرآن بنا شده است، دوره‌ای 10 ساله می‌باشد. این دوره در چهار سطح ارائه می‌گردد و در هر سطح انتظار می‌رود که توان و خروجی مربوط به آن سطح در مخاطب فعال شود. طی این دوره لازم است مخاطب زمان 10 تا 15 ساعت در هفته به مطالعه و شرکت در کلاس اختصاص دهد.

 

 

* جهت آشنایی بیشتر با نظام آموزشی دفترچه راهنما را از اینجا دانلود نمایید. *

 

برای ثبت نام در دوره مقدمات تدبر در قرآن در ترم پاییز 1402، فرم زیر را تکمیل نمایید. 

 

 

 

۱۴۰۲/۷/۲۳ ،۰۹:۳۳:۱۷ +۰۰:۰۰خرداد ۱۳ام, ۱۴۰۲|