طرح وضعیت سنجی خانواده ذریه طیبه | نسل توحیدی

طرح ذریه طیبه

پروژه اطلاع از وضعیت خانواده نسل توحیدی

انتقال نور قرآن به نسل و فرزندان

اثرگذاری و ارتقای ظرفیت‌های فرزند پیش از تولد

به وسیله انس و فهم هرچه بیشتر قرآن

محتویات موردنظر اینجا قرار می گیرد

الگوی ایجاد صفات پسندیده در فرزندان

بر اساس صفات مومنین سوره‌های قرآن

به وسیله سیر ساده ختم قرآن و تعمیق هرچه بیشتر فهم موضوعی سوره‌های قرآن

محتویات موردنظر اینجا قرار می گیرد

.

شرکت کننده گرامی در طرح ذریه طیبه

با تشکر از حسن توجه شما، مدرسه نسل توحیدی در دوره برنامه ریزی های میان مدت و سالانه قرار دارد و در صدد برنامه ریزی های آموزشی برای ارتقاء طرح‌های آموزشی و پژوهشی و تولید محتوای مورد نیاز برای آن است.
از شما خانواده عزیز تقاضا می‌شود با تکمیل فرم زیر و ارائه میزان استفاده از طرح، ما را در بهینه‌سازی دوره‌های آموزشی نسل توحیدی یاری فرمایید.

طرح پژوهشی بلند مدت ذریه طیبه در مرحله طراحی چارچوب نظری است و با توجه به گستردگی مفاهیم و اثرات این طرح، در حال حرکت به سمت طرح پژوهشی دانشگاهی است. پرسشنامه حاضر به منظور اطلاع از روند و جریان آموزش ذریه طیبه و جهت توسعه آموزش های این طرح به موازات طراحی پژوهشی است.

در ضمن، کتاب ذریه طیبه (انتشار به صورت موقت به صورت کتاب الکترونیک)‌ که اخیرا رونمایی شده می‌تواند راهنمای خوبی برای استفاده از این طرح باشد و  کتاب احساس مادری می‌تواند برای خانواده های در دوران بارداری، مسیر روشنی از رشد معنوی و سلامت جسم و جان مادر و فرزند را فراهم کند. کتاب ذریه طیبه در حال حاضر به صورت محدود منتشر شده و بر اساس سیر جلسات جدید در حال ارتقا است. برای تهیه کتاب موجود می‌بایست از طریق لینک موجود روی عنوان کتاب، با انتشارات مرتبط شوید.

ضمنا تاکید می‌شود دریافت اطلاعات طرح ذریه طیبه صرفا از طریق پرسشنامه‌های رسمی از درگاه نسل توحیدی و یا تماس از شماره های معرفی شده در سایت نسل توحیدی به عنوان شماره‌های تماس برای پیگیری رسمی و ارتباط با شما خانواده عزیز است. لطفا در صورت دریافت تماس خارج از این چارچوب، آن را به عنوان مزاحمت و سو استفاده از نام طرح تلقی کرده و به ادمین کانال های نسل توحیدی NasleTohidi@ در بله یا ایتا اطلاع داده و از ارائه اطلاعات خودداری فرمایید. در صورت نیاز به پیگیری تلفنی شرکت کنندگان طرح، اطلاعیه ای جهت معرفی شماره تماس رسمی، در کانال های نسل توحیدی منتشر خواهد شد.

با تکمیل فرم زیر و اعلام وضعیت خود در پیگیری و پیشرفت در اجرای طرح ذریه طیبه می‌توانید به خانواده ذریه طیبه بپیوندید. برنامه‌های جدید طرح برای خانواده ذریه طیبه بر اساس اطلاعات دریافت شده از این فرم ان‌شاالله به زودی برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

.

مشاهده مجموعه فیلم‌های بسته آموزشی ذریه طیبه

.

.

.

۱۴۰۳/۴/۲۳ ،۰۴:۲۲:۰۸ +۰۰:۰۰تیر ۲۲ام, ۱۴۰۳|