//, کارگروه دبیرستان/سومین کارگاه «فهم قرآن» دبیرستان در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

سومین کارگاه «فهم قرآن» دبیرستان در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

سومین جلسه از سلسله کارگاه‌های آموزشی «فهم قرآن» دبیرستان با رویکرد آموزش کتاب «نور خدا جاری در پاکی‌ها» ویژه مربیان و معاونین پرورشی خانم در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴تهران با حضور تعدادی از مسئولین منطقه برگزار گردید.

در بخش اول کارگاه، پس از تلاوت آیاتی از سوره مبارکه «نور» سرکار خانم «مقدمی‌نژاد» به بیان تدبری سوره مبارکه «نور» پرداختند.

در بخش دوم سرکار خانم «عباسی» از تجربه‌ی سه ساله‌شان از تدریس و اجرای کتاب «نور خدا جاری در پاکی‌ها» در بسترهای متفاوت اعم از کلاس، صبحگاه و … در مدارس مختلف سخن گفتند.

در حین ارائه مباحث توسط کارشناسان، سرکار خانم «بشکیده»، استاد دانشگاه فرهنگیان و معلم بازنشسته مدرسه فرزانگان مباحث لازم و تکمیلی برای ارتباط‌گیری بهتر با دانش‌آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه را ارائه کردند و شرکت‌کنندگان را از تجارب خود بهره‌مند فرمودند.

در بخش نهایی توضیحاتی در راستای تبیین غرض کلی هر یک از ۴ درس اول کتاب ارائه شد و معلمان به صورت مشارکتی، پیشنهاداتی برای ارائه این دروس در برنامه صبحگاه مدرسه بیان کردند.

لازم به ذکر است که کارگاه ویژه مربیان پرورشی آقا روز چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه ۹۸ با حضور آقایان «رفیع‌ها» و «ضیائی‌فر» برگزار می‌گردد.

جهت دریافت صوت به شناسه زیر در پیام‌رسان بله، مراجعه فرمایید:

tazkie_talim_school@

۱۴۰۱/۱/۲۰ ،۱۲:۴۴:۴۳ +۰۰:۰۰شهریور ۲۷ام, ۱۳۹۸|