//, کارگروه دبیرستان/پنجمین کارگاه «فهم قرآن» دبیرستان در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

پنجمین کارگاه «فهم قرآن» دبیرستان در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

پنجمین جلسه از سلسله کارگاه‌های آموزشی «فهم قرآن» دبیرستان با رویکرد آموزش کتاب « نور خدا جاری در پاکی‌ها» ویژه مربیان و معاونین پرورشی خانم در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴تهران با حضور تعدادی از مسئولین منطقه برگزار گردید.

در بخش اول کارگاه سرکار خانم «قاسمی» با تلاوت آیات ۱تا ۲۵ از سوره مبارکه «نور» به بیان تدبری سوره متناسب با نیاز مربی، جهت بیان به مخاطب نوجوان پرداختند.

در بخش دوم سرکار خانم «عباسی» به صورت تقصیلی نحوه اجرای ۴ درس ابتدایی کتاب «نور خدا جاری در پاکی‌ها» در بسترهای متفاوت اعم از کلاس، صبحگاه و… را توضیح دادند و نمونه‌ای از خروجی اجرای سال های اخیر را به نمایش گذاشتند.

در بین ارائه مباحث توسط دو کارشناس، برگه‌ی ارزیابی وضعیت و پیشنهادات مربیان جهت بهبود اجرای طرح در بین آنان توزیع شد، همزمان با پاسخ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهی، سایر معلمانی که طرح را متناسب با بستر اجرا کرده‌اند تجارب خود را به اشتراک گذاشتند و افرادی نیز سوالات و انتقاد خود را نسبت‌به نحوه اجرا بیان کردند.

در بخش نهایی جناب آقای «عباس زاده» توضیحاتی در راستای پاسخ به سوالات معلمان درباره نحوه‌ی اجرای هم‌زمان فهم قرآن دبیرستان و سایر طرح‌های ابلاغ‌شده توسط اداره آموزش و پرورش بیان کردند.

لازم است بزرگوارانی که طرح را اجرا می‌کنند در نرم‌افزار «بله» عضو شده و نمونه کارها و تجارب خود را جهت بهره‌مندی سایر معلمان در گروه معلمان منطقه ۱۴ ارسال نمایند.

جهت دریافت صوت به شناسه زیر در پیام‌رسان بله، مراجعه فرمایید:

tazkie_talim_school@

۱۴۰۱/۱/۲۰ ،۱۲:۴۴:۱۰ +۰۰:۰۰آبان ۲۲ام, ۱۳۹۸|