//, کارگروه دبیرستان/هفتمین کارگاه «فهم قرآن» دبیرستان در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

هفتمین کارگاه «فهم قرآن» دبیرستان در آموزش و پرورش منطقه ۱۴ برگزار شد.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

هفتمین جلسه از سلسله کارگاه‌های آموزشی «فهم قرآن» دبیرستان با رویکرد آموزش کتاب «خاص‌تر شدن برای خدا» ویژه مربیان و معاونین پرورشی آقا در سالن همایش‌های آموزش و پرورش منطقه ۱۴ تهران با حضور تعدادی از مسئولین منطقه برگزار گردید.

در بخش اول کارگاه، آقای «ضیائی‌فر» به ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص تعریف علم از منظر قرآن و ارتباط این طرح با جاری سازی علم در میان دانش‌آموزان پرداختند و در ادامه از معلمان خواستند تا به ارائه‌ی گزارشاتی از عملکرد خود در خصوص اجرای کتاب در طی سه ماه گذشته بپردازند.

در بخش دوم، طی تعاملی که بین معلمان و آقای «ضیائی‌فر» ایجاد شد بزرگواران در خصوص شیوه‌های اجرای طرح، دلایل اجرا یا عدم اجرای خود صحبت کردند و سوالات‌شان در خصوص اجرای برنامه را مطرح نمودند.

جناب آقای «ضیائی‌فر» ضمن رصد مشکلات معلمان در اجرا به تبیین دقیق الزامات اجرای کار و ارائه‌ی راهکار‌هایی برای اجرای طرح پرداختند و گام‌های بعدی در برگزاری جشنواره دانش‌آموزی «خاص‌تر شدن برای خدا» را توضیح دادند.

در بخش نهایی کارگاه مسئول محترم جشنواره‌های قرآن و عترت منطقه طی ایراد سخنان کوتاهی از معلمان پرورشی خواستند که اهتمام جدی‌تری در اجرای طرح در گام‌های بعدی داشته باشند.

در پایان بنا شد هر یک از معلمان به تبلیغ جشنواره دانش‌آموزی در مدارس خود بپردازند و هسته‌های اولیه‌ی دانش‌آموزان در اجرای جشنواره را شناسایی و به منطقه معرفی نمایند.

۱۴۰۱/۱/۲۰ ،۱۲:۴۳:۲۱ +۰۰:۰۰آذر ۲۲ام, ۱۳۹۸|