///دوره روش های تفکر در قرآن ویژه دانشجویان – تابستان 1402

دوره روش های تفکر در قرآن ویژه دانشجویان – تابستان 1402

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

🔰 مدرسه سفیران قرآن دوره های جدید آموزش روش های تدبر در قرآن در تابستان 1402 را به دو صورت حضوری و مجازی ( برخط ) برگزار می کند.

⚠️ مهلت ثبت نام: پایان هفته دوم تیرماه(عید غدیر خم)

⚠️  شروع دوره ها: از هفته سوم تیر ماه

 

✅ محل برگزاری کلاس های حضوری؛ مدرسه دانشجویی قرآن و عترت، واقع در میدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی و یا مدرسه دانشجویی اهل بیت علیهم السلام واقع در خیابان 16 آذر خواهد بود . نشانی دقیق محل برگزاری هر کلاس، در کانال اطلاع رسانی کلاس، اعلام خواهد شد.

✅ کلاس های حضوری در صورتی که تعداد ثبت نامی ها به حد نصاب برسد تشکیل خواهد شد، در غیر اینصورت با کلاس های دیگر ادغام می شود.

توجه: کانال های اطلاع رسانی مربوط به دوره ها، در پیام رسان بله خواهد بود. لذا بزرگواران قبل از اقدام به ثبت نام، حتما در پیام رسان بله عضو شوند.(نسخه وب یا نرم افزار)

توجه: دقت کنید پس از ثبت نام در کلاس مربوطه در پرتال آموزشی، نشانی کانال کلاس برای شما نمایش داده می شود. حتما نشانی را برای خود ذخیره کنید و از طریق آن در کانال کلاس عضو شوید.

توجه: برای پاسخگویی به سوالات احتمالی در مورد برنامه کلاس ها و عضویت در کانال اطلاع رسانی هر کلاس در بله، می توانید به این شناسه در پیام رسان بله پیام دهید:   https://ble.ir/n_karami
و یا با این شماره تماس بگیرید: 09378011967

 

توجه: پیش نیاز شرکت در این دوره، گذراندن دوره اول روش های تدبر در قرآن است.

دوره دوم؛ روش های تفکر در قرآن

تفکر در قرآن به معنای فعال ساختن فهم به واسطه خوب دیدن و خوب شنیدن است که باعث نزول حقایق هستی بر انسان می‌شود. بدین ترتیب انسان به دانستنی‌های تفصیلی راه پیدا می‌کند و می‌تواند به قرب الهی دست یابد. نقش نطق، کلمه،‌ کلام، لحن، بیان، ادبیات و قول در فعال‌سازی دیدن و شنیدنِ مطلوب، نقشی انکارناپذیر است و هنر کلامِ وحی در این زمینه معجزه‌ای اعجاب انگیز می‌باشد. بدین ترتیب نگاه به قرآن به عنوان کتاب فهم و قرائت، دریچه‌ای برای هدایت و رشد است. کتاب آشنایی با شیوه‌های تفکر در مجموعه کتب تدبر در قرآن درصدد است تا با شیوه‌هایی ما را به سوی این فهم و قرائت راهنمایی کند.

جهت آشنایی بیشتر با دوره روش های تفکر در قرآن، حتما محتوای صفحه زیر را مطالعه نمایید.
http://quranetratschool.ir/?p=27955

 

خانم ها

کلاس حضوری کلاس مجازی
یکشنبه ها ساعت 17 – 15
خانم کرمی
ذوشنبه ها ساعت 17:30 – 15:30
خانم ظفری

 

ثبت نام دوره روش های تفکر

 

آقایان

کلاس مجازی
پنجشنبه ها ساعت 15 – 13
آقای علایی
  • شروع از 15 تیر ماه
ثبت نام دوره روش های تفکر – آقایان
۱۴۰۲/۴/۱۲ ،۲۱:۳۵:۲۸ +۰۰:۰۰تیر ۴ام, ۱۴۰۲|