جشنواره فرزندان مدینه | نسل توحیدی

جشنواره فرزندان مدینه

بهانه‌ای برای تقدیم خرمای مدینه به مادران باردار

در این اطلاعیه می‌حوانید:

  • معرفی جشنواره و هدیه ویژه طرح
  • با خرمای مدینه آشنا شوید!
  • روش شرکت در جشنواره و آشنایی با چالش‌های جشنواره
  • روش‌های تهیه کتاب احساس مادری
  • دبیرخانه دریافت چالش‌ها و راه ارتباطی
  • کانال اطلاع رسانی جشنواره
  • حمایت از جشنواره و مشارکت در تامین خرمای مدینه
  • معرفی نسل توحیدی

خرمای مدینه و بسته تولد نسل توحیدی

هدیه ویژه جشنواره

اهدای بسته تولد نسل توحیدی به همراه 7 عدد خرمای مدینه به برندگان هفتگی جشنواره

مرحله اول جشنواره و انتخاب برندگان

در قرعه‌کشی هفتگی هر جمعه از ابتدای خرداد تا عید غدیر

اطلاع رسانی به صورت هفتگی در کانال نسل توحیدی

معرفی جشنواره فرزندان مدینه

 این جشنواره که با محوریت مطالعه کتاب احساس مادری برگزار شده، بهانه‌ای است تکریم مادران عزیزی که در دوران بارداری هستند و بخش جذاب این جشنواره، تقدیم بسته‌های خرمای مدینه به منتخبان برگزیده در این جشنواره است.

در این جشنواره که مخصوص خانواده‌های عزیز در دوران بارداری هست قراره هر هفته به قید قرعه به مادران شرکت کننده هدیه بدیم. اونم چه هدیه ای! 

  از امیرالمومنین (ع) روایت شده است که بهترین چیزی که خوب است مادر پس از زایمان تناول کند، رطب تازه، و اگر نبود هفت عدد خرمای مدینه است.

 آیا هدیه جشنواره فرزندان مدینه، همان خرمای عجوه مدینه، محصول نخلستان‌های ایجاد شده به دستان مبارک امیرالمومنین و حسنین (ع) در شهر پیامبر (ص) است؟؟

و از آب همان چاه‌های حفر شده توسط ایشان نخل‌هایش سیراب شده؟ 

 برای شرکت در جشنواره احساس مادری کافیه فرایند زیر رو طی کنید.

اول لازمه کتاب احساس مادری رو تهیه کنید. اگر این کتاب رو ندارید  در بخش بعدی روش‌های تهیه کتاب رو توضیح دادیم.

 دوم. کتاب رو بخونید.بخش اول این کتاب به صورت هفته به هفته اطلاعات مورد نیاز مادر در طی دوران بارداری و همچنین تمرین‌های برای رشد معنوی خودش و فرزندش ارائه شده.همچنین در بخش‌های بعد، همه اطلاعات مورد نیاز مادر از روایات دوران بارداری تا شیردهی و همچنین دعاهای توصیه شده رو آورده و حتی مسائل پزشکی، آزمایشات و غربالگری‌ها رو کاملا علمی و به روز و با نظارت چندین پزشک متخصص متعهد و دلسوز جمع‌آوری کرده و جای هیچ نگرانی و ابهامی رو باقی نمی‌ذاره.

 در بخش اول کتاب غیر از تمرین‌های معنوی هفته به هفته، 7 چالش برای مادر تعریف شده که با عنوان «برایش بنویس» از شما خواسته تا متنی رو برای فرزندتون بنویسید. این متن رو بنویسید و برای فرزندتون این کتاب رو به یادگار بذارید. صفحات نوشته شده به دست شما برای فرزندتون در این کتاب می‌تونه یه هدیه ارزشمند در سنین نوجوانی و جوانی به فرزندتون باشه. تا با خبر بشه از نیت‌ها و تلاش های شما برای به ثمرنشستن این دسته گل…این چالش‌ها در صفحات 24، 33، 46، 98، 138، 144 و 164 هستند.

 از صفحات چالش‌های کتابت که با دست خط زیبای خودت نوشتی عکس بگیر و به شناسه دبیرخانه جشنواره بفرست.

  برای شرکت در جشنواره لازمه حداقل 3 تا از چالش‌ها رو تکمیل و ارسال بشه

. دبیرخانه جشنواره فرزندان مدینه: (در بله یا ایتا) @NasleTohidi_net 

از اول خرداد هفته تا 1 تیر 1403، هر جمعه به 10 نفر از شرکت کنندگان جشنواره به قید قرعه بسته خرمای مدینه تقدیم میشه. هر هفته همه کسانی که تا اون روز در جشنواره شرکت کرده باشن در قرعه کشی شرکت داده میشن. پس اگر هدیه یک هفته به شما نرسید نا امید نشید و تا هفته بعد صبر کنید.

 یادتون باشه بعد از ارسال عکس چالش‌های تکمیل شده به دبیرخانه جشنواره، یک کد شرکت در جشنواره دریافت می‌کنید و همچنین پیوند فرمی برای شما ارسال میشه که برای شرکت در قرعه کشی هفتگی باید حتما اون رو تکمیل کنید. پس وقتی کد رو دریافت کردید بلافاصله فرم رو تکمیل کنید که فراموش نشه و از قرعه کشی جا نمونید.ممکنه که پاسخگویی دبیرخانه ما کمی دیر و زود بشه. اما سوخت و سوز نداره! 

 برنامه ویژه ای هم برای مادرانی داریم که این جشنواره رو به مادران باردار دیگه معرفی کرده باشن! 

اگر شرکت کنندگان در فرم تکمیل شرکت در جشنواره نام مادر دیگری رو به عنوان معرف وارد کنن، در روز اختتامیه جشنواره در یک قرعه‌کشی جذاب که فقط برای معرف ها و مبلغ های طرح خواهیم داشت شرکت داده میشن. درباره هدایای اون قرعه کشی خبر های شنیدنی خواهیم داشت!

 مراجعه حضوری به مدرسه دانشجویی قرآن و عترت (ع) در تهران:

میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر شمالی، بین کوچه فروزانفر و امین، پلاک ۱۴۳۷، طبقه اول (فقط در ساعات اداری)

سفارش تلفنی از انتشارات:

۰۲۱۸۸۳۹۰۵۷۰

 مراجعه به میعادگاه های کتاب نشر در شهرهای مختلف کشور:

 http://quranahlebayt.com/?p=7318

 سفارش از سایت انتشارات

http://QuranAhlebayt.com

پیوند مستقیم به صفحه کتاب در سایت

اگر صفحه سایت به درستی برای شما باز نمیشود راهنمای زیر را ببینید:

دبیرخانه جشنواره فرزندان مدینه:

پیام به شناسه زیر در بله یا ایتا

@NasleTohidi_net 

ورود به صفحه تهیه کتاب احساس مادری

به همین سادگی!

برای شرکت در جشنواره کافیست تا کتاب احساس مادری را تهیه کنید. چالش‌های آن را که در بخش راهنمای شرکت در جشنواره توضیح داده شده را تکمیل کنید، و برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنید.

ورود به صفحه تهیه کتاب احساس مادری

با سپاس از دغدغه مندی شما

برای حمایت مالی، اجرایی و تدارک برگزاری جشنواره
می‌توانید با شناسه @abumeshkat در بله یا ایتا و یا شماره تماس 09127142413 ارتباط حاصل فرمایید.

مدرسه دانشجویی نسل توحیدی یکی از مجموع همدارس دانشجویی ذیل مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (ع) دانشگاه تهران است که از سال 1391 تا کنون در عرصه آموزش خانواده‌های کشور در زمینه مهارت‌ها و آموزش‌های مورد نیاز برای دوران آمادگی برای فرزندآوری تا تولد و مهارت‌های تربیت مؤمنانه فرزند به صورتهای مختلف اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، تولید محتوای آموزشی و برگزاری رویداد های فرهنگی و تربیتی می‌نماید.

نسل توحیدی در مسیر توسعه خود سعی دارد خلأ فقدان آموزش به خانواده‌ها در زمینه چگونه فرزنددار شدن برای داشتن فرزندانی با بیشترین ظرفیت هدایت، سلامت و معنویت را با ایجاد مرجعی برای آموزش خانواده‌های ایرانی تامین نماید.

در این راستا این مجموعه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع مورد نیاز برای این عرصه برای خانواده‌ها، تربیت مربی، پژوهش و تولید محتوا و ایجاد بستر های آموزشی و فرهنگی می‌نماید و همچنین به عنوان یک عضو از جامعه دغدغه مند حوزه جوانی جمعیت و تعالی خانواده در کشور، به عنوان عضو پژوهشی برای پاسخ علمی به مسائل این عرصه و تربیت متخصصان این حوزه ایفای نقش می‌نماید.

۱۴۰۳/۳/۱۵ ،۰۲:۳۵:۱۴ +۰۰:۰۰خرداد ۱۵ام, ۱۴۰۳|